Great Shark Chow Down
Poprední svetoví vedci a kameramani prežívajú päť mimoriadnych udalostí pri kŕmení žralokov. Žraločia hostina je oslavou žralokov z celého sveta – od nočného obkľúčenia 700 žralokov sivých cez 300-členné zhromaždenie žralokov čiernoplutvých až po veľkolepý pohľad na viac ako 200 žralokov modrých, ktoré sa kŕmia na mŕtvole 7-tonovej veľryby.