Čarodejov učeň
Mágia je všade, dokonca aj na Manhattane. Baltazár je moderný čarodejník, ktorý bojuje proti čiernej mágii. Keď však stretne obyčajného chlapca so skrytým talentom, rozhodne sa naučiť ho tajomstvá mágie a spraviť z neho dokonalého učňa. Dave však vôbec netuší, že magické umenie môže byť kľúčom k porážke zlej čarodejnice a k získaniu dievčaťa.
Film Čarodejníkov učeň je plný mágie! Baltazár Blake (Nicolas Cage) je moderný čarodejník, ktorý ochraňuje Manhattan pred čiernou mágiou. Keď však stretne obyčajného chlapca so skrytým talentom, rozhodne sa naučiť ho tajomstvá mágie a spraviť z neho dokonalého učňa. Dave však vôbec netuší, že magické umenie môže byť kľúčom k porážke zlej čarodejnice... a k získaniu dievčaťa.