Cumlikátor
Walt Disney uvádza akčného hrdinu Vina Diesela v zábavnej komédii. Nadporučík Shane Wolfe (Diesel) je drsným príslušníkom námornej jednotky SEALs, ktorý už riadil vojenské operácie v každom kúte sveta. Najdôležitejší test jeho kariéry však prichádza vtedy, keď ho prevelia, aby ochránil rodinu civilistu - dom plný piatich ťažko zvládnuteľných detí. A hoci vymení bojové vybavenie za plienky a krabičky s džúsom, zistí, že to nie je len stráženie detí, je to dobrodružstvo.