Nezastaviteľný vlak
Tisíce životov sú v ohrození, keď sa obyčajní hrdinovia snažia zastaviť rozbehnutý vlak plný toxických chemikálií v tomto akčnom trileri, kde sa predstavia Denzel Washington a Chris Pine!
Držte sa počas jazdy svojho života, keď sa Denzel Washington a Chris Pine spoja v tomto elektrizujúcom akčnom trileri. Tisíce životov visia na vlásku, keď sa rozbehnutý vlak plný toxických chemikálií rúti naprieč Scrantonom v Pennsylvanii. Iba dvaja muži môžu zastaviť hroziacu epickú katastrofu - inžinier na dôchodku (Washington) a mladý rušňovodič (Pine).