Denník z ciest: Bruce Springsteen and The E Street Band
Bruce Springsteen a The E Street Band ponúknu najdetailnejší pohľad na vznik svojich legendárnych živých vystúpení vrátane nahrávok zo skúšok kapely, momentov zo zákulisia, ojedinelých archívnych klipov a osobných spomienok od samého Springsteena.