Do Vianoc žiadny spánok
Lizzie a Billy, ktorí trpia nespavosťou, zistia, že môžu zaspať, len keď sú vedľa seba. To, čo vyzerá ako zvláštna náhoda, môže mať väčší zmysel, než by si chceli pripustiť.