Drain the Titanic
Najslávnejší vrak lode na svete, Titanic, leží viac ako 3,66 kilometrov pod ľadovými vodami Atlantického oceánu. Od objavenia vraku v roku 1985 sa organizovalo niekoľko expedícií, no doteraz sa nikomu nepodarilo zaznamenať úplne všetko, čo v skutočnosti zostalo z lode na tomto hlbokom morskom dne.