Drain The Bermuda Triangle
National Geographic Channel v tomto jednohodinovom špeciále skúma hrozivú reputáciu Bermudského trojuholníka pomocou odsatia vody, aby zistili, čo presne leží pod jeho povrchom. Pomocou dát získaných sofistikovaným sonarovým prieskumom sa môžete pozrieť, ako vyzerá oceánske dno pod Bermudským trojuholníkom.