Earthy Encounters
Rodinný akčný dobrodružný film v duchu starých sci-fi fantasy filmov. 16-ročný chlapec verí, že zachráni svojho smrteľne chorého brata pomocou starobylej, vnímajúcej rastliny, ktorú objaví v záhradnom centre, kde pracuje.