LEGO Star Wars: Prestavajme galaxiu
Celá galaxia Star Wars sa úplne zmení, keď obyčajný pastier nerfov, Sig Greebling, objaví v skrytom chráme Jediov mocný artefakt, ktorý ho vtiahne do dobrodružstva v novej a nečakane zvrátenej verzii galaxie, kde sa z hrdinov stanú zloduchovia a zo zloduchov hrdinovia. Osud všetkých závisí od toho, či sa aj Sig stane hrdinom a nanovo poskladá galaxiu kocku po kocke.