Ferdinand
Mierumilovný býk Ferdinand ženie podivnú skupinku priateľov na dobrodružnej ceste domov k svojej rodine po tom, ako si ho pomýlia s nebezpečnou beštiou a odvedú ho z domova proti jeho vôli.
Od tvorcov Doby ľadovej a Ria prichádza milá rodinná komédia o Ferdinandovi, obrovskom býkovi s veľkým srdcom.Mierumilovný býk Ferdinand ženie podivnú skupinku priateľov na dobrodružnej ceste domov k svojej rodine po tom, ako si ho pomýlia s nebezpečnou beštiou a odvedú ho z domova proti jeho vôli. Film Ferdinand, na motívy klasickej detskej knihy, dokazuje, že nemôžete súdiť býka podľa obalu!