Geri's Game
Príbeh Geriho, ktorý hrá šach sám proti sebe trvajúci jeden celý deň. V priebehu hry začne jeho temperamentnejší oponent vyhrávať, no takmer na konci hry sa Gerimu podarí situáciu otočiť vo svoj prospech.