Hannah Montana a Miley Cyrus: To najlepšie z oboch svetov
Pridajte sa k Miley Cyrus na jej celoštátne vypredanom koncerte HANNAH MONTANA & MILEY CYRUS: BEST OF BOTH WORLDS. Film, ktorý sa nakrúcal počas jej koncertného turné v 69 mestách s miestami len na státie, prináša úplne nový rozmer tohto popového idolu. S atraktívnými špeciálnymi hosťami Jonas Brothers a pódiom plným tanečníkov, pyrotechniky a videoobrazov sa stanete svedkami elektrizujúcej charizmy, vďaka ktorej sa 15-ročná speváčka a herečka stala multimediálnou senzáciou a prilákala zástupy fanúšikov po celom svete. Okrem neuveriteľne reálnych záberov z koncertov, film obsahuje aj „vstupenku do zákulisia“, teda pohľad do zákulisia Mileyinho života na turné.