Hannah Montana
Pripravte sa na oslnivý hit plný smiechu, dobrodružstiev, rodinnej zábavy a skvelej hudby. Hannah, tak ako ju nepoznáte, sa vracia k svojim koreňom a stojí pred ňou najdôležitejšie rozhodnutie v živote. Keď je Miley Stewartová (ako popová hviezda Hannah Montana) príliš uchvátená životom hviezdnej celebrity, jej otec sa rozhodne, že nastal čas zmeniť prostredie. Miley musí vymeniť lesk Hollywoodu za džínsy na rodinnej farme v Tennessee a otázkou zostáva, či dokáže žiť dvojitý život ako Miley aj Hannah. S malou pomocou priateľov -- a úžasných hosťujúcich hviezd Taylor Swift, Rascala Flattsa a Vanessy Williams – príde na to, či si vybrať Hannah alebo Miley?