Herbie: Na plný plyn
Naštartujte motory ako Lindsey Lohanová, ktorá sa vracia v Disneyho komediálnom dobrodružstve s Herbiem, zábavným Volkswagenom Chrobákom, ktorý má dokonca vlastný rozum. Príliš ochranársky otec Maggie Peytonovej (Lohanová), ktorej rodina sa už tri generácie venuje pretekom áut NASCAR, zakázal ísť si za snom automobilovej pretekárky. Netuší však, že jej život sa zmení. Keď na vrakovisku objaví neodolateľného Herbieho, spoločne vytvoria skvelý tím, ktorý zachráni jej rodinu a prepíše knihy pretekárskych rekordov.