Snežné psy
Zubár z Miami sa musí vzdať slnečných lúčov a vydať sa do mrazivej aljašskej divočiny, aby si prevzal dedičstvo: sedem sibírskych huskyov a border kóliu. Keď je Tedov život zničený, postaví sa späť na nohy a odprisahá, že sa naučí jazdiť na saniach so záprahom. Od tenkého ľadu až po krutého starého horala, musí vydržať v drsnom prostredí a zabezpečiť si prvé miesto v pretekoch psích záprahov - Arctic Challenge.
Záprahové psy od Disneyho sú zábavnou komédiou plnou akcie, ktorú bude milovať celá vaša rodina. Osem roztomilých, ale nezbedných psov si získa Teda Brooksa (Cuba Gooding Jr.), ktorý nenávidí psy po tom, ako opustí úspešnú kariéru zubára v Miami, aby sa vydal do divočiny Aljašky a získal svoje dedičstvo - sedem sibírskych huskyov a borderskú kóliu - a objavil svoje korene. Keď sa Ted stará o psy, vydá zo seba maximum a prisahá, že sa o svoje dedičstvo postará. V úplne novom prostredí sa Ted stretáva s výzvami, o ktorých ani nesníval. Snehová búrka, tenký ľad a zastrašujúci popudlivý chlap z hôr menom Thunder Jack (James Coburn), arktické preteky psích záprahov, ktoré sa konajú už o dva týždne. Táto komédia o nezvyčajných situáciach nie je ničím iným než dobrou psinou a oslavou rodiny - tej ľudskej aj psej!