Hidden Life, A
Od vizionárskeho režiséra a scenáristu Terrencea Malicka prichádza tento príbeh podľa skutočných udalostí o neznámom hrdinovi Franzovi Jägerstätterovi, ktorý odmietol bojovať za nacistov počas druhej svetovej vojny. Aj keď tento rakúsky vidiečan čelí hrozbe popravy za vlastizradu, jeho neochvejná viera a láska k jeho žene Fani a jeho trom deťom udržujú jeho ducha nažive.