High School Musical 2
Je čas spievať a tancovať, lebo v Stredoškolskom muzikáli 2 je, čo oslavovať. Wildcats z Východnej strednej školy si chcú počas letných prázdnin užiť zábavu. Troy (Zac Efron) je nadšený, keď mu ponúknu prácu v klube, no je to celé súčasť Sharpayinho (Ashley Tisdale) plánu, ako ho držať ďalej od Gabrielly (Vanessa Hudgens). Ako sa to všetko skončí? Všetky otázky sa vyriešia počas klubového Večera talentov.