Hitler’s Battle Against The Press
Už v roku 1920 videli novinári Munchener Post nebezpečenstvo, ktoré predstavuje Hitler. Neochvejne a nebojácne písali o národnom socializme. Hitler ich nazýval „mníchovský škodca“ alebo „diabolská dielňa“ a ohrozoval ich skupinami násilníkov. Dnes sa na týchto odvážnych redaktorov a ich noviny takmer zabudlo. Bola o nich vydaná iba jedna kniha – a to v Brazílii.