Hitler's Disastrous Desert War
Armáda Axis vyhrávajú bitky v severnej Afrike, keď sa v novembri 1942 britská a americká armáda postaví na odpor a rozdrvia ich.
Keď sa zdá, že britská armáda porazí Mussoliniho, Hitler pošle posily pod vedením generála Rommela. Púštna líška víťazí, až kým Montgomery nevytvorí vojnový plán. Po americkom vylodení nemajú armády Axis inú možnosť ako ukončiť púštnu vojnu.