Hurá, už je sneh!
Eddie Garrick je dobrosrdečný muž, ktorý stratil vieru v zázrak Vianoc. Keď na Štedrý večer trávi čas so svojou deväťročnou dcérou Charlotte, spriatelí sa so záhadným mužom v červenom obleku menom Nick.
Zábavný zároveň dojímavý príbeh o vianočnej ceste sociálneho pracovníka z Atlanty a jeho dcérky, ktorá mu pomáha pripomenúť si radosť a čaro ktoré prináša toto obdobea.
Eddie Garrick je dobrosrdečný muž, ktorý sa k Vianociam obrátil chrbtom kvôli traumatickému zážitku z detstva. Na žiadosť svojej manželky Allison vezme Eddie, ktorý je sociálnym pracovníkom,so sebou do práce ich deväťročnú dcéru Charlotte, práve na Štedrý večer. Stretnú tajomného muža v červenom obleku menom Nick. Eddie si myslí, že tento muž má halucinácie a potrebuje odbornú pomoc. Keď rozhnevá jedného miestneho politik, spolu s Charlotte sa vydajú na čarovné dobrodružstvo, ktoré mu možno vráti vieru vo Vianoce.