Keppi
Aava túži po vlastnom psovi. Jej otec vymyslí nezvyčajnú skúšku: ak zvládne dva týždne venčiť paličku na vôdzke, dostane psa. Aava si vytvorí puto s paličkou a medzi jej rodičmi to zatiaľ vrie. Aavina mama vníma manželovo riešenie ako odvracanie pozornosti od prijatia zodpovednosti. V rodine nastanú problémy a tie nečakaným spôsobom ovplyvnia aj Aavu.
Mladá Aava sníva o vlastnom psovi. Jej skeptický otec vymyslí skúšku, ktorá ukáže, či vie byť dosť zodpovedná. Ak bude dva týždne venčiť paličku na vôdzke, prehodnotí jej prosbu. Aava si počas tejto nezvyčajnej výzvy vytvorí prekvapivé puto s paličkou. Medzi jej rodičmi to zatiaľ vrie, Aavina mama vníma manželovo neortodoxné riešenie ako obchádzanie problému, čo poukazuje na väčšie rodinné rozbroje. Ich nezhody dosiahnu vrchol a nečakaným spôsobom ovplyvnia aj Aavinu skúšku.