Kokosy na snehu
Na základe skutočného príbehu vznikla komediálna sága o štyroch jamajských športovcoch, ktorí sa vydali na extrémnu cestu, aby mohli súťažiť ako bobisti na zimných olympijských hrách. S malými prostriedkami a prakticky žiadnymi vedomosťami o zimných športoch je to pre túto trojicu z trópov, ktorá sa pohybuje na tenkom ľade, ťažká cesta za zlatom v kanadskom Calgary. Títo štyria Jamajčania odmietajú, aby im čokoľvek stálo v ceste, a tak si na pomoc prizvú bývalého amerického jazdca Irva, ktorý je na dne. Irv je nevyhnutne priťahovaný späť k športu, ktorý začal nenávidieť, a musí trénovať tím úplných nováčikov. Ale keď sa im venuje, je odhodlaný zmeniť ich a nejako napraviť chyby svojej vlastnej neúspešnej kariéry. Je to hrboľatá jazda, ale s hrdosťou, odhodlaním a dôstojnosťou si bobisti plnia svoje nesplniteľné sny.