Odvážna žena
Za každou legendou sa skrýva veľký sen. Pozrite si životnú cestu úžasného koňa menom Sekretariát a jeho majiteľky - ženy v domácnosti, ktorá riskovala všetko preto, aby z neho urobila šampióna.