Lady and the Tramp II: Scamp's Adventure
Nezbedné šteňa Lady a Trampa je vždy v búde. Teraz ho túžba po slobode vyšle na dobrodružstvo so psami zo skládky, neslávne známej svorky. Zvolí si život bez obojku alebo život doma, kde ho rozmaznávajú?
Zažite zázrak a čaro v pokračovaní obľúbenej klasiky od Walta Disneyho. Nezbedné šteňa Lady a Trampa je vždy v búde. Teraz ho túžba po slobode vyšle na dobrodružstvo. Scamp sa pridá k psom zo skládky, neslávne známej svorky, v ktorej je aj jeho idol, prešibaný Buster, a milá a rozumná tuláčka Angel. Zvolí si Scamp život bez obojku s novými kamošmi alebo prijme život doma, kde ho rozmaznávajú?