Le Pupille
Krátky príbeh o vianočnom koláči; príbeh o nevinnosti, chamtivosti a fantázii odohrávajúci sa v dievčenskej katolíckej škole počas vojny. Slovo žiačka – pupil pochádza z latinského pupilla, „dievčatko“. Príbeh na základe listu, ktorý napísala jedna z najslávnejších talianskych spisovateliek 20. storočia Elsa Morante svojmu dobrému priateľovi Goffredovi Fofimu na Vianoce 1971.