LEGO Star Wars: Letné prázdniny
Ako prekvapenie Finn pre svojich priateľov zorganizuje dovolenku na palube galaktickej hviezdnej lode Halcyon! Finnov plán sa však zmení na neúspech, keď odíde od skupiny. Ostáva sám a na palube lode Halcyon sa stretáva s tromi duchmi Sily - Obi-Wan Kenobim, Anakinom Skywalkerom a princeznou Leiou. Každý z nich mu rozpráva svoj vlastný nečakaný príbeh o nevydarenej dovolenke.
Po úspechu filmov The LEGO Star Wars: Holiday Special (2020) a LEGO Star Wars Hrôzostrašné historky (2021) sága pokračuje ďalším sezónnym dielom s názvom LEGO Star Wars Letné prázdniny . Je krátko po udalostiach, ktoré sa odohrali v epizóde Vzostup Skywalkera a Finn organizuje ako prekvapenie pre svojich priateľov Reyu, Poea, Rose, Čubaku, BB-8, R2-D2 a C-3PO vytúženú dovolenku na palube ultraluxusnej galaktickej lode Halcyon! Finnov plán užiť si naposledy spolu sa však rýchlo zmení na neúspech, keď odíde od skupiny. Ocitne sa na palube Halcyonu sám a pri hľadaní svojich priateľov narazí na troch duchov Sily - Obi-Wana Kenobiho, Anakina Skywalkera a princeznú Leiu. Každý z nich mu vyrozpráva vlastný nečakaný príbeh o nevydarenej dovolenke. Obi-Wan si spomína na čerstvé dobrodružstvo, ktoré zažil na svojej výprave v seriáli Obi-Wan Kenobi na Disney Plus. Rozpráva, ako sa spojil s povstaleckou špiónkou pri lúpeži v Jabbovom paláci, kde bol nútený vydávať sa za dovolenkára. Pri svojom napínavom úteku zažili rôzne vzrušujúce aj zábavné chvíle, ako aj pamätné stretnutie s Bobom Fettom. Obi-Wan Kenobi Finnovi vysvetľuje, že na dovolenke ide o to vychutnať si ju v danom okamihu. Neskôr Finn stretne ducha Anakina, ktorý mu vyjaví, že aj zlo si niekedy berie voľno. Vtedy, keď Darth Vader vezme nahnevaného cisára na nádherné pláže planéty Scarif, aby si oddýchol a zrelaxoval. Nakoniec Finna navštívi generálka Leia Organa a podelí sa s ním o príbeh, v ktorom rodina Solovcov musí pri jazerách Endoru podniknúť útek deň pred tým, ako mladý Ben Solo odchádza trénovať ku svojmu strýkovi Lukovi. Pri počúvaní Finn zistí, že dovolenka je oveľa viac, než si myslel. O poznanie múdrejší sa teraz Finn musí zdôveriť svojim priateľom s tým, čo skutočne cíti. Samozrejme, za predpokladu, že ich nájde skôr, ako sa skončí dovolenka.