LEGO Star Wars Sviatočný špeciál
Kým sa jej priatelia pripravujú na oslavu Dňa života, Rey s BB-8 vyrážajú na cestu za poznaním Sily do chrámu Rádu Jediov. Odtiaľ vyrazia naprieč časopriestorom za obľúbenými okamihmi Star Wars. Stihne sa vrátiť a osláviť Deň života s priateľmi?
LEGO Star Wars Sviatočný špeciál je hravou a radostnou oslavou ságy Skywalkerovcov zasadenou po udalostiach Epizódy IX. Uvidíme v ňom pestrú zmes ikonických hrdinov a zloduchov na pozadí sviatočnej atmosféry. Príbeh sa začína sviatkom zvaným Deň života. Ray sa s BB-8 vyberie do chrámu Rádu Jediov, kam je možné zavítať iba v tento výnimočný deň. Z prastarého chrámu sa Rey vyberie na veľké dobrodružstvo naprieč časom a priestorom a prežije nezabudnuteľné okamihy zo ságy Star Wars. Spriatelí sa s mladým a dôverčivým Lukom Skywalkerom a postaví sa nebezpečnej dvojke – Darthovi Vaderovi a cisárovi. Na svojej bláznivej ceste časom narazí na ďalšie významné osobnosti galaxie, akými sú Obi-Wan, Anakin, Yoda, Han Solo, Kylo Ren, Mandalorián a Dieťa. Medzitým sa na palube lode Millennium Falcon Finn, Poe, Chewie, R2-D2, C-3PO, D-O a zvyšok Reyiných priateľov snažia usporiadať najlepšiu oslavu Dňa života v celej galaxii! Stihne sa Rey vrátiť, a osláviť Deň života s priateľmi?