Maurice's Bar
Bývalá drag queen v roku 1942 vo vlaku, ktorý nikam nevedie, spomína na noc v jednom z prvých queer barov v Paríži. Úlomky klebiet návštevníkov pričarujú atmosféru mýtického baru a jeho záhadného majiteľa židovsko-alžírskeho pôvodu.