Miesto hodné boja
Policajt Greg pracujúci pre Vnútornú bezpečnosť má za úlohu sa pod falošnou identitou infiltrovať do oblasti, v ktorej chce vláda vybudovať vodnú nádrž. Stretáva sa s environmentálnou aktivistkou Myriam. Keď sa o 18 mesiacov Greg vracia, opäť stretáva Myriam a zisťuje, že má dieťa. Greg sa ocitá v pasci – môže sa vydať cestou pracovných ambícií, alebo dať šancu rozkvitajúcej láske, musí však prijať rozhodnutie, ktoré môže všetko zmeniť. Čas sa kráti a každú chvíľu môže o všetko prísť.