Paralelné svety
Život štyroch priateľov z detstva, Bilala, Romane, Sama a Victora, je úplne v troskách po tom, čo ich záhadná udalosť rozdelila a poslala do paralelných dimenzií. Snažia sa pochopiť, čo sa im stalo, a vrátiť čas, aby sa mohli vrátiť do svojho sveta.