Moja sesternica Rachel
Napriek dôkazom, že je vrahyňou, mladý muž (Sam Claflin) sa zaľúbi do svojej krásnej sesternice (Rachel Weisz) v tejto temnej, vrstvenej romanci podľa románu Daphne du Maurierovej.