Najhorší maliar izieb
Káčer Donald sa dostane do problémov, keď sa zapletie so včelou Spike, ktorá sa snaží opeliť Donaldovu kvetinovú tapetu. Donald použije lepidlo na tapety a chytí Spikea do pasce, čo vedie k súboju. Celý plán sa zvrtne, keď sa Spikeovi podarí utiecť a príde sa pomstiť s celou partiou včelích kamarátov z úľa.