Mail Dog
Keď sa pilot musí vrátiť kvôli silnej búrke, poštu vyloží na odľahlom mieste, kde ju môžu doručiť psie záprahy. Padajúci poštový balíček dopadne na Pluta a on sa ho vydá doručiť. Na ceste ho neustále zdržiava králik, ale nakoniec mu pomôže doručiť poštovú zásielku.