Narnia: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik
Keď sa Lucy, Edmund a ich bratranec Eustace vrátia do Narnie a pridajú k princovi Kaspiánovi na plavbe na lodi známej ako „Ranný pútnik,“ stretávajú sa s morskými ľuďmi, drakmi, trpaslíkmi a putujúcou skupinou stratených bojovníkov. Ako sa blíži kraj sveta, ich pozoruhodné námorné dobrodružstvo sa plaví k vzrušujúcemu, i keď neznámemu, záveru.