Narnia: Lev, šatník a čarodejnica
Lucy, Edmund, Susan a Peter Pevensieovci vojdú do čarovného šatníka a na druhej strane objavia svet Narnie. Deti tam nájdu očarujúcu, kedysi pokojnú krajinu, ktorú zlá Biela čarodejnica premenila na svet večnej zimy. S pomocou múdreho leva Aslana vedú deti Narniu do veľkolepého boja, aby krajinu navždy zbavili mrazivej moci čarodejnice.
Pripravte sa na vstup do iného sveta. Walt Disney Pictures a Walden Media predstavujú nadčasové a obľúbené dobrodružstvo C.S. Lewisa. VS úžasne realistickými špeciálnymi efektmi zažijete akciu s Lucy, Edmundom, Susan a Peterom, štyrmi súrodencami, ktorí sa pri hre na schovávačku cez čarovný šatník vo vidieckom sídle záhadného profesora dostanú do Narnie. Objavia tak krásnu a kedysi pokojnú krajinu plnú hovoriacich zvierat, trpaslíkov, faunov, kentaurov a obrov, ktorú zlá Biela čarodejnica premenila na svet večnej zimy. S pomocou múdreho a vznešeného leva Aslana vedú deti Narniu do veľkolepého boja, aby krajinu navždy zbavili mrazivej moci čarodejnice. Zobrazuje požívanie tabaku.