Nočné rande
Keď sa manželský pár v tridsiatich rokoch snaží oživiť svoj vzťah nočným rande, stanú sa súčasťou divokého dobrodružstva s obchodníkom s drogami a nebezpečenstvo im pripomenie, ako veľmi jeden druhého milujú.