Obránca
Film podľa inšpirujúceho príbehu bývalého študenta a amerického futbalového obrancu Raya McElratheyho, mladého muža, ktorý čelí výzvam a ktorého odhodlanie a vytrvalosť mu pomáhajú prekonať sériu prekážok. S pomocou svojich spoluhráčov a miestnej komunity uspeje na ihrisku, zatiaľ čo sa stará a vychováva svojho 11-ročného brata Fahmarra.