Ohliadnutie za rokom 2022
Je obdobie stužkových a štvrtáčka na strednej škole Mandy a jej najlepší kamarát a rovnaký outsider Ben sú na škole svedkami samých prehnaných pozvánok na stužkovú. Mandy sa sústredí len na to, aby sa dostala na svoju vysnívanú školu Harvard, ale keď začne doučovať basketbalovú hviezdu Grahama, musí prehodnotiť, či jej vysnívaná škola stojí za všetko, čomu verí.
Obdobie stužkových vrcholí a štvrtáčka na strednej škole Mandy Yangová a jej najlepší kamarát a rovnaký outsider Ben sú na škole svedkami samých prehnaných pozvánok na stužkovú v štýle 80. rokov. Mandy sa však sústredí na iný cieľ. Jej celoživotným snom je dostať sa na Harvard. Keď zistí, že jej prijatie bolo odložené, je rozhodnutá urobiť všetko vo svojich silách, aby sa dostala z čakacej listiny, aj keď to bude znamenať, že musí požiadať o pomoc jediného človeka, ktorého neznáša. Populárnu basketbalovú hviezdu Grahama Lansinga, ktorého otec je vplyvný senátor a bývalý absolvent Harvardu. Keď ho začne doučovať, uvedomí si, že nie je taký, za akého ho považovala, a že v živote ide o viac ako len o Harvard.