Zombíkovia 3
Zeda a Addison čaká posledný školský rok v Seabrooku, ktorý sa stal útočiskom pre príšery aj ľudí. Zed sa usiluje získať futbalové štipendium, aby sa ako prvý zombík dostal na vysokú školu, a Addison organizuje medzinárodnú súťaž v roztlieskavaní. Keď sa intergalaktickí cudzinci rozhodnú súťažiť tiež, obyvatelia Seabrooku začnú mať podozrenie, že im ide o viac než len priateľskú konkurenciu.