Phineas and Ferb: Star Wars
Phineas a Ferb bývajú na Tatooine, keď R2-D2 a plány Hviezdy smrti padnú do ich speedru. S osudom galaxie na pleciach sa vydávajú vrátiť plány Aliancii rebelov.
Phineas a Ferb žijú len o jednu farmu vlhkosti ďalej od Luka Skywalkera na planéte Tatooine, keď R2-D2 a plány Hviezdy smrti padnú do ich speedru. S osudom galaxie na pleciach si najmú pilotku Isabellu, rivalku Hana Sola, aby im pomohla vrátiť plány Aliancii rebelov. Veci komplikuje nízkopostavená stormtrooperka Candace, ktorá má v pláne rebelov dostať a prenasleduje ich naprieč galaxiou v snahe získať späť plány Hviezdy smrti. Medzitým na Hviezde smrti vypukne intergalaktický chaos, keď Perry Rebelpus skončí uväznení v karbonite pri pokusoch zastaviť Darthenshmirtza používať jeho nový „Sithinátor“. Veci sa ešte viac skomplikujú, keď sa Ferb omylom ocitne pod krížovou paľbou „Sithinátoru“ a zmení sa na plnohodnotného Sitha, čo vedie k epickej, prvej bitke medzi bratmi.