Phineas and Ferb: Mission Marvel
Osud amerických troch štátov – a sveta – visí na vlásku, keď sa duo Agent P a Danville spojí so štyrmi najväčšími superhrdinami Marvelu – Iron Manom, Hulkom, Thorom a Spider-Manom – v jednom celovečernom dobrodružstve.