PORTRAITS DE VOYAGE : NOROUZ - Le Nouvel An Iranien
V tejto časti prijmeme pozvanie na oslavu sviatka Nourúz, iránskeho Nového roka. Ľudia sa po celom Iráne zapájajú do pozoruhodných osláv plných symboliky a poézie.