PORTRAITS DE VOYAGE : YEMEN - Les Maisons Tours
Architekt navštívi tradičný vežovitý dom v hlavnom meste Jemenu, v Saná. Tieto domy boli postavené v 10. storočí a historická časť mesta Saná je zapísaná na zozname Svetového dedičstva UNESCO.