Prechádzky s dinosaurami
Obrovské hlasové talenty John Leguizamo a Justin Long vás budú sprevádzať napínavým dobrodružstvom mladého dinosaura menom Pachi, ktorý musí nájsť odvahu, aby viedol stádo.
Obrovské hlasové talenty John Leguizamo (Doba ľadová) a Justin Long (Alvin a Chipmunkovia) vás zavedú do napínavého prehistorické dobrodružstva, ktoré poteší celú rodinu. V čase, keď na Zemi vládli dinosaury, ten najmenší zo stáda – hravý Pachyrhinosaurus nazývaný Pachi – musí nájsť odvahu, aby sa stal vodcom stáda... a naveky hrdinom.