Princ v teniskách
V tomto dynamickom, hudbou nabitom prerozprávaní príbehu o Popoluške – El, nádejný návrhár tenisiek z Queensu, pracuje ako skladník v obchode s obuvou a skrýva svoj talent. Iskry začnú lietať, keď náhodne spozná Kiru Kingovú, novodobú princeznú Manhattanu. S povzbudením od najlepšej kamarátky a štipky mágie El nájde odvahu zaviazať si svoje šnúrky a začať snívať naplno.
„Princ v teniskách“ je dynamický, hudbou nabitý film odohrávajúci sa v pestrej teniskovej subkultúre New York City, ktorý ponúka moderný zvrat rozprávky o Popoluške.
El je nádejný návrhár tenisiek z Queensu pracujúci ako skladník v obchode s obuvou, ktorý kedysi patril jeho zosnulej mame. Svoj umelecký talent skrýva pred preťaženým nevlastným otcom a dvoma protivnými nevlastnými bratmi, ktorí mu zmaria každú príležitosť, ktorá sa vyskytne. El stretne Kiru Kingovú, samostatnú dcéru legendárnej basketbalovej hviezdy a teniskového magnáta Dariusa Kinga, preletí medzi nimi iskra a začnú sa zbližovať vďaka spoločnej láske k teniskám. S povzbudením od najlepšej kamarátky a štipky mágie od svojho magického kmotríčka El nájde odvahu a využije svoj talent na to, aby sa stal skutočným návrhárom tenisiek.