Začarovaní
Disneyho rozprávka ožíva v súčasnosti na Manhattane, keď zlá kráľovná pošle animovanú princeznú do skutočného sveta. Keď sa princezná zamiluje do šarmantného právnika, zistí, či jej rozprávkový pohľad na romantiku dokáže prežiť aj v skutočnom svete.
Budúca princezná Giselle si žije svoj rozprávkový život, až kým ju zlá kráľovná nevykáže z animovanej krajiny Andalasia do moderného a akčného súčasného Manhattanu. Keď jej príde na pomoc cynický rozvodový právnik, netuší, že ho táto veselá a nevinná kráska s veľkými očami nakoniec očarí.