Princ z Perzie: Piesky času
Filmová adaptácia populárnej videohry sleduje dobrodružstvá princa, ktorý spojí sily s konkurenčnou princeznou, aby spoločne zastavili nahnevaného vládcu skôr, ako rozpúta smrtiacu piesočnú búrku.