Bábovka
Mína musí prekonať riskantné výzvy, aby oslobodila svojho kamaráta od zlých bicyklujúcich Totemitov. Záchrana sa zdá byť nemožná, ale s pomocou sympatického Totemita Tricyklera sa Mína vydáva na cestu, aby získala svojho kamaráta z pazúrov Totemitov. Cestou nadviaže nové priateľstvo.