Sexi kosť
Atraktívna a obľúbená tínedžerka, ktorá je voči ostatným zlá, sa ocitne v tele staršieho muža a musí nájsť spôsob, ako sa dostať späť do svojho pôvodného tela.
Zábavný Rob Schneider bol gigolom. Bol zvieraťom. A teraz z neho kliatba urobí niečo, čím nikdy predtým nebol - ženu! Jessica Spencerová je to najsexi a najobľúbenejšie dievča na strednej škole. Dostane však poriadnu facku od reality, keď sa prebudí v tele tridsaťročného podliaka (Schneider) a rýchlo zistí, že spoliehať sa na svoj vzhľad nie je také jednoduché, keď ste dievča, ktoré sa neustále musí holiť. Ako len môže Jessica presvedčiť svojich priateľov, že je to naozaj ona? A ako sa môže zmeniť späť na dospievajúce dievča? Čaká na vás divoká a bláznivá komédia o zmene pohlavia, ktorú si môže užiť každý - bez ohľadu na to, akého ste pohlavia.